Kantoorpand leegmaken Bel voor een vrijblijvende offerte:
085 – 40 197 62

Kantoor werkplekken weghalen en afvoeren.

Kantoor Werkplekken opruimen, weghalen en afvoeren. Prijs vanaf 150,00 EUR.

Wilt u nieuwe kantoor inventaris aanschaffen? Wilt u krimpen en werkplekken afstoten? Wilt u juist een heel kantoorruimte leegmaken?

Wij bieden hierbij de totaaloplossing voor het ophalen en afvoeren van kantoormeubelen. Of het nu oude of recent aagekochte kantoor bureau`s zijn met bureaustoelen? Dit is voor ons geen probleem. Zelfs als u maar 1 of 2 werkplekken wilt wegdoen bieden wij u hulp voor het afvoeren hiervan.

Welke diensten leveren wij met betrekking tot kantoormeubels afvoeren:

Wij kunnen demonteren waar nodig.

Verhuislift inzetten tot 9 etage hoogte.

Wij nemen alles mee, ook als het gaat om 1 of 2 meubelstukken,

Wij nemen ook oude, kapotte of defecte werkplekken mee voor afvoer,

Wij komen ook op 1 of 9 etage hoog, in veel grote plaatsen door half Nederland.

Ook verhuizingen van A naar B kunnen wij verzorgen voor uw werkplekken.

Wat gebeurt er met uw kantoormeubels?

Tijdens het ophalen en afvoeren van oude kantoorwerkplekken kijken wij of er hiermee een goed doel gesteunt kan worden. Wij schenken heel veel meubels aan de: “Weg Geef Stichting”. Dit is een organisatie dat meubels van ons gratis krijgt aangeboden en deze zoveel mogelijk probeert gratis weg te geven. Zo helpen wij minder bedeelde en het milieu minder te belasten.

Lukt het niet om een goed doel te steunen dan zullen wij uw oude kantoorwerkplekken als afval aanbieden bij een afvalverwerkingsstation voor bedrijven.

Wij kopen ook design kantoormeubels in zoals moderne bureau`s en bureaustoelen.

Heeft u een aantal design bureau`s met een hoge aanschaf waarde zoals techno bureautafels of vergader opstelling? Wilt u deze verkopen? Wij kopen graag exclusieve design kantoor meubels tegen een marktconforme inkoop prijs. Zo is het voor u en ons een WIN- WIN situatie. U hoeft ze niet per stuk te verkopen aan particulieren en veel tijd eraan kwijt. En Wij kunnen de prijs verrekenen met de aanneemsom wat het ontruimingsprijs weer iets aantrekkelijker uit zal zien.

Hoe snel kunnen wij uw werkplekken ophalen en afvoeren?

Wij kunnen vaak binnen 1 week uw kantoor werkplekken ophalen. Zit u gelegen in een grote plaats in Nederland zoals: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht , Dordrecht, Den Haag, Den Bosch, Breda, enz.. Dan komen wij altijd binnen 1 week. Vaak als het gaat om enkele werkplekken van een kantoorruimte kunnen wij binnen enkele werkdagen langs komen.

Hoe duur het het ophalen en afvoeren van werkplekken?

De prijs is afhankelijk van een aantal factoren. Meestal de hoeveelheid is bepalend. Als ook de etage en of het sloop of bruik is om te schenken aan een goed doel ( dit scheel stortkosten ook ). Of het gedemonteerd moet worden. Of het begane grond of verdieping staat.

Onze minimale ophaalprijs  is 150 EUR.Vanaf deze prijs kunnen werkplekken opgehaald worden en afgevoerd. Wilt u weten wat het gaat kosten bel ons: 085 – 40 19 762 of mobiel: 06 – 38 31 80 14.