Kantoor werkplekken weghalen en afvoeren
Kantoor werkplekken opruimen, weghalen en afvoeren. Prijs vanaf € 150,-.
Wilt u nieuwe kantoorinventaris aanschaffen en moeten de oude spullen weg? Wilt u werkplekken afstoten en opgeruimd hebben? Wilt u een deel van uw kantoor leegmaken?
Bel ons op 085 - 401 97 62 en wij komen er aan.
Wij bieden de totaaloplossing voor het ophalen en afvoeren van kantoormeubelen. Of het nu om oude of recent aangekochte spullen gaat, maakt niet uit. Zelfs als u maar één of twee werkplekken wilt wegdoen, kunt u een beroep op ons doen. Dit is voor ons geen probleem, daar waar anderen alleen komen als het om veel spullen gaat.
Welke diensten leveren wij?
- Verhuizing van complete kantoren en werkplekken van A naar B.
- Demonteren en monteren van werkplekken, kasten, etc, waar nodig.
- Verhuislift inzetten tot 10 etages hoog.
- Wij nemen alles mee, ook als het gaat om één of twee meubelstukken.
- Wij nemen ook oude, kapotte of defecte spullen en werkplekken mee om af te voeren.
- Wij komen in alle grote plaatsen en door het grootste deel van Nederland.
Wat gebeurt er met kantoormeubels die u kwijt wilt?
Tijdens het ophalen en afvoeren van oude kantoorwerkplekken kijken wij of er hier een goed doel mee gesteund kan worden. Wij schenken heel veel meubels aan de “Weg Geef Stichting”. Dit is een organisatie dat meubels gratis van ons krijgt aangeboden en deze zoveel mogelijk probeert gratis weg te geven. Zo helpen wij minder bedeelden en tevens krijgen spullen een tweede leven en wordt het milieu minder belast. Drie vliegen in één klap!
Lukt het niet om een goed doel te steunen dan zullen wij uw oude kantoorwerkplekken als afval aanbieden bij een afvalverwerkingsstation voor bedrijven.
Wij kopen ook design kantoormeubels in zoals moderne bureau`s en bureaustoelen
Heeft u design bureaus met een hoge aanschaf waarde, zoals Techno bureautafels of vergaderopstellingen? Wilt u deze verkopen? Wij doen aan inkoop van liefst exclusieve design kantoormeubels tegen een marktconforme inkoop prijs. Zo is het voor u en ons een win-win situatie. U hoeft ze niet per stuk te verkopen aan particulieren, wat veel tijd en moeite kost. En wij kunnen de prijs eventueel verrekenen met de ontruimingskosten, wat deze kosten er voor u weer iets aantrekkelijker uit laten zien.
Hoe snel kunnen wij uw werkplekken ophalen en afvoeren?
Wij kunnen binnen één week uw kantoor werkplekken ophalen. Bent u gesitueerd in een grote plaats zoals Amsterdam, Rotterdam, Utrecht , Dordrecht, Den Haag, Den Bosch, Breda, enz., dan komen wij altijd binnen één week, meestal eerder. Als het gaat om enkele werkplekken van een kantoorruimte kunnen wij vrijwel altijd binnen enkele werkdagen langs komen.
Wat kost het ophalen en afvoeren van werkplekken?
De prijs is afhankelijk van een aantal factoren. Meestal is de hoeveelheid spullen bepalend. Ook welke verdieping(en), of er ge(de)monteerd moet worden, en of er spullen zijn die te schenken zijn aan een goed doel (dit scheel stortkosten).
Onze minimale ophaalprijs is € 150,-.
Wilt u weten wat het in uw geval gaat kosten? Vraag een offerte aan of bel ons: 085 - 401 97 62.