Gratis prijsopgave: 085 - 401 97 62 of vul het formulier in

Kantoor bureau stoelen spoed ophalen

Kantoor bureau stoelen spoed ophalen

Wilt u snel direct wat kantoor bureau of vergader stoelen laten ophalen? Zijn uw kantoorstoelen defect? Zitting kapot? Nieuwe besteld omdat oude zijn afgeschreven? U heeft een kleine aantal en grote bedrijven willen ze niet komen ophalen?

Wij halen snel binnen 24 uur uw kantoor meubilair zoals bureaustoel of vergaderstoelen op in Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Dordrecht, Utrecht en ver daarbuiten.

Wij ontruimen kantoren en bedrijfspanden door heel Nederland. Hierdoor zijn wij als ontruimingsbedrijf voor kantoren ook gespecialiseerd in het ophalen van enkele meubelstukken uit een kantoorruimte. Zoals een tafel, bureaustoel, vergaderstoel, ladenblok of archiefkast dat bij u op kantoor staat en moet worden opgehaald. Dus ook voor 1 of 2 meubelstukken komen wij al langs om het op te halen. Ook kunnen wij uw meubels naar beneden sjouwen als het op een etage staat. Wij werken net als verhuizers en zijn ook goed verzekerd tegen schade.

Bruikbaar of niet bruikbaar voor steunen van een goede doel.

Is uw bureaustoel kapot? Leder of stoffen zitten van bureaustoel is kapot? Vering werkt niet meer van de stoel? Wieltjes zijn stuk en rolt niet meer? Rugleuning is afgebroken?

Reparatie is te duur en vervangen daarom goedkoper -> Weg doen is dan de oplossing en u zoekt hiervoor een bedrijf dat deze ophaalt.

Wij halen de oude stoel op en soms is het nog prima bruikbaar doordat deze dan ingezameld wordt en als bulk ( partij meerdere soorten en varianten stoelen door elkaar ) dan aanbieden aan afrikaanse stichtingen hier in Nederland die alles inzamelen voor transport naar Afrika. Daar met goedkope arbeidskrachten worden deze stoelen vaak weer gerepareerd en gebruikt.

Grote kasten en zware incourrante meubelen zijn niet geschikt voor goede doelen. Deze nemen ze niet aan of we worden direct weg gestuurd. Afstorten milieuvriendelijk is dan enige optie. Daar hebben wij ook de opslossingen voor.

Kantoor bureaustoelen partij of inkoop.

Wij kopen ook partijen op. Mits deze design is en of hoge aanschafwaarde heeft en daarmee een dagprijs vertegenwoordigen. Hiermee kunnen wij de onkosten wegstrepen en ook wat aan verdienen als bedrijf.

Wat kost het minimaal om iets te laten ophalen:

Kosten inclusief sjouwen, transport, afval milieukosten begint vanaf 100 a 150 EUR.

Afhankelijk welke etage, hoeveeelheid mee genomen moet worden, afval of bruikbaar, inkoop en parkeren voor de deur.

Contact met ons opnemen:

Ook nieuwsgierig geworden en wilt u iets laten ophalen en misschien wel een heel kantoorruimte? Bel of mail: of 085 – 40 19 762 of 06 – 38 31 80 14.



Terug