Gratis prijsopgave: 085 - 401 97 62 of vul het formulier in

Kantoor meubels ophalen en afvoeren

Kantoor meubels ophalen en afvoeren

Kantoor meubels ophalen en afvoeren voor een design bureau voor ontwerp en leveren van nieuw kantoor meubilair.

In opdracht hebben wij daarom een kantoorruimte op een verdieping leeg gehaald en alles opgeruimd. Deze kantoor ontruiming vond plaats vlakbij Arnhem.

Een kantoor ruimte met 27 bureaus, 21 bureaustoelen, vergadertafels, en grote archiefkasten.

Wij hebben tevens onze diensten geleverd met betrekking tot:

  • Alles naar beneden gesjouwd,
  • Demontage van bureaus,
  • Transport in het gebouw met hondjes en rolkarren,
  • Transport over de weg door het direct mee te nemen. Afvoeren en opruimen door het gelijk allemaal mee te nemen.
  • Steunen goede doel met alle bruikbare meubels uit een kantoor. Vooral kleingoed zoals PC, monitoren, bureaustoelen worden hergebruikt. Deze meubels worden opgeslagen en vervoerd met partijen naar Afrikaanse landen.
  • Inzetten van een professionele verhuislift tot 30 mtr hoogte.

Steunen goede doel met kantoor meubels zoals onze opdracht in Arnhem doen wij dagelijks voor onze klanten.

Wij kregen jaren geleden zo vaak de vraag: “Wat doen jullie met de spullen?”

Hierdoor hebben wij onderzoek gedaan en diverse goede doelen gevonden. Wij werken daarom landelijk met een aantal grote organisaties samen op gebied van duurzaam ondernemen en steunen goede doel. Deze bruikbare meubels en kleine goederen worden tijdens het opruimen van kantoren eerst bij aankomen op ons bedrijf in een grote hal uit gesorteerd. Elke goede doel heeft zijn eigen vraag naar soort kantoormeubilair dat ze het liefst willen krijgen. Wij zorgen ook met opslaan van deze goederen dat het bij voldoende opslag het met volle containers en vrachtauto`s kan worden getransporteerd. Want een halve vrachtauto rond laten rijden is niet milieuvriendelijk en niet duurzaam..

Ook hebben wij vaak de vraag gekregen waarom het zo snel gaat met inplannen en uitvoeren van een kantoorruimte.

Omdat wij genoeg werknemers hebben en ervaren opgeleiden personeel kunnen wij snel schakelen. Ook werken wij in een bepaald tempo en volgens een werkmethode … systeem dat we jaren hanteren. Mensen worden zeer enthousiast als ze “onze jongens” aan het werk zien. Dit resulteert ook in het feit dat een ontruiming van een kantoor in heel Nederland binnen 1 a 2 weken kan worden uitgevoerd en kleine kantoren doen wij in vaak in 1 dag. Smorgen beginnen en smiddags alles opgeruimd en klant tevreden.

Wilt u ook graag een ontruimen van een kantoor laten doen door ons?

Bel of mail en wij komen graag in contact… Bel 06 – 38 31 80 14 of mail: .

 



Terug