Kantoor opruimen Den Haag
Een kantoor opruimen in Den Haag en meubelen afvoeren.
Wij kunnen uw kantoor opruimen en alle kantoor boedel afvoeren vaak binnen 1 a 2 weken. Een kantoor leegruimen omdat de huur is opgezegd. Of omdat er nieuwe meubilair is besteld. Het nieuwe meubilair wordt vaak niet opgehaald door de leverancier. Grote meubels zoals bureaus eerst uit elkaar halen ( demonteren ) alvorens het te kunnen opruimen. Er moet een verhuislift worden ingezet omdat dit sneller werkt en geen lift in het gebouw aanwezig is?
Kantoor bureaus afvoeren in het centrum van Den Haag vanwege ouderdom, slijtage of onbruikbaar.
U heeft oude kantoor bureaus welke moet worden opgeruimd. Omdat u nieuwe bureaus krijgt en opslaan hiervan ruimte kost en ruimte kost geld wilt u er graag vanaf. Wij kunnen uw bureaus uit elkaar halen. Maar ook uw bureaustoelen opruimen of oude stalen archiefkasten die in de weg staan omdat het nieuwe wordt geleverd. Soms zijn er ook archief stellingen met archief van meer dan 10 jaar oud dat ook opgeruimd mag worden. Wij bieden u hulp bij het afvoeren en opruimen van oud papier.
Leverancier neemt de oude meubilair niet mee bij levering nieuwe.
Stel u heeft voor uw kantoorruimte nieuwe meubels aangeschaft. De nieuwe meubels zullen binnen enkele weken worden afgeleverd bij u. Dus het oude meubilair dat vaak afgeschreven is en op kantoor staat moet dan worden afgevoerd.
Een koper vaak heeft geen interesse als het meubilair oud, beschadigd of niet van deze tijd is. Ook grote bureaus of werkbureaus met de hand in hoogte verstelbaar is niet meer interessant voor opkoop. Enkel elektrische bureaus welke niet te groot van formaat mag zijn.
Heeft u een grote partij vanaf 25 werkplekken dan zijn er soms bedrijven die er wel interesse in hebben als opkoper. U krijgt dan een klein bedrag inkoop voor de meubels en wordt alles zonder waarde voor u opgeruimd
Foto's
