kantoor meubels ophalen en afvoeren Amsterdam
Onlangs voor een kantoor in Amsterdam de volgende opdracht uitgevoerd: Kantoor meubels ophalen en afvoeren vanwege aanschaf nieuwe meubels. Veel kantoren leasen tegenwoordig meubels. Leasen van bureau`s, bureaustoelen, sta bureau`s en complete werkplekken kunnen gehuurd worden. Echter is dit pas van de laatste jaren. Hiervoor werd alles gekocht en boekhoudtechnisch na 5 tot 10 jaar weer afgeschreven. Afhankelijk van het soort bedrijf kan hier ook wel 15 tot 20 jaar voor staan.
Kosten kantoor meubels ophalen en afvoeren.
De kosten voor het ophalen en afvoeren van kantoor meubelen hangt van de volgende factoren af:
- Welke etage staan de meubels?
- Welke plaats op te halen? Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of elders in Nederland?
- Welke meubels moet er opgehaald worden? Aantal is ook van invloed op de prijs.
- Moet er gedemonteerd worden?
- Verhuislift inzetten?
- Zijn er 1 of 2 liften beschikbaar? Dan hebben we minder oponthoud tijdens vervoer met lift naar beneden.
- Is het nog bruikbaar of niet? Kunnen wij het weg gegeven aan een goede doel of wordt het afval. Afval is duurder.
- Is het haast bij deze opdracht? Spoed geeft extra tarief.
Kantoor meubels in een Berging of in een opslag box opslaan?
Wanneer er nieuwe kantoor meubels worden aangeschaft en besteld dan moeten de oudere eerst worden verwijderd. Alleen voor een kantoor is het lastig om eerst de oude te verwijderen en dan vervolgens te wachten op het nieuwe meubilair. Waarom? Er moet doorgewerkt worden dus bureau`s, bureaustoelen, ladenblokken, archiefkasten,verhadertafels, enz. mogen pas weg op de dag dat het nieuwe wordt aangeleverd. Daarom kan het handig zijn om de meubels even tijdelijk op te slaan in een berging of aparte ruimte zodat het niet meer in de werkruimte staat en het nieuwe meubilair direct kan worden uitgestald bij binnenkomst. Nadien kunnen wij de meubels dan ophalen en afvoeren.
Hoe snel kan het opgehaald worden?
Wij kunnen uw kantoor meubels binnen enkele werkdagen vaak ophalen. Is het heel druk dan komen wij binnen 1 week bij een kleine kantoorruimte. Is het een grote kantoorruimte met veel werkplekken dan kan het iets langer duren.
Foto's
