Werkplekken opruimen en afvoeren Den Haag
Werkplekken opruimen en afvoeren omdat een kantoor gaat downsizen? In Den Haag heb je veel kantoren en overheidsgebouwen. Dagelijks vinden er overal in de stad verhuizingen en verplaatsingen van bedrijfsactiviteiten. Veel kantoren moeten opgeruimd worden na verhuizing. Ook veel kantoren worden overgenomen en vaak met oud meubilair dat eerst afgevoerd moet worden alvorens niet aan te schaffen. Voor het opruimen van kantoor werkplekken in Den Haag kunt u ons inschakelen.
Wat is een werkplek in een kantoorruimte in Den Haag?
Een werkplek bestaat uit:
- Bureau ( vaak in hoogte verstelbaar , meganisch of electrisch ),
- Bureaustoel ( vaak ergonomisch in te stellen ),
- Ladenblok staat vaak onder een bureau,
- Archiefkast ( metaal of houten uitvoering ) open met rolluik of open zoals een boekenkast,
Hulp bij opruimen en afvoeren werkplekken in Den Haag.
Wij zorgen voor demonteren van grote bureaus. Ook kasten of stellingen worden door ons gedemonteerd alvorens het afgevoerd kan worden. Wij zorgen tevens voor ontmantelen van alle elektronica en server ruimten in een kantoorgebouw. Ook als het om een etage gaat is het voor ons geen probleem. Wij zorgen voor rolmateriaal zoals hondjes en transport karren. Ook inpakken en alle losse spullen van de grond of in kasten kunnen wij opruimen wat over is na een verhuizing.
Werkplekken schenken aan goed doel.
Wij sorteren en schenken alle bruikbare spullen zoals bureaus, bureaustoelen, archiefkasten, enz aan een goede doel. Wij hebben diverse samenwerkingen en zorgen dat alles zoveel mogelijk een goede bestemming krijgt. Werkplekken afvoeren en weggooien in Den Haag zou zonde zijn. Wij staan voor duurzaam en milieuontlasten.
Zoekt u een bedrijf dat uw werkplekken opruimt en afvoert in Den Haag? Bel voor een prijsindicatie tel: 070 -215 88 23.
Foto's
Terug