Gratis prijsopgave: 085 - 401 97 62 of vul het formulier in

Kantoor Nieuwegein leegruimen regio Utrecht

Kantoor Nieuwegein leegruimen regio Utrecht

Deze week een kantoor in opdracht voor een klant opgeruimd. Leegruimen en alles afvoeren vanwege het verhuizen naar een kleinere kantoorpand buiten Utrecht. Het afstoten van een ruimte is vaak economisch aantrekkelijk om de kosten te kunnen overzien. Na corona werken nog veel mensen het liefste 50 % of meer thuis gecombineerd met kantoorwerk. Als huurder wil je dan effectief de werkplekken benutten en soms kantoorruimte inwisselen voor kleiner om zo toch te kunnen blijven bestaan of concurreren.

Het leegruimen van deze kantoor ruimte in Nieuwegein hebben wij in 1 dag uitgevoerd.

Het leegruimen van deze kantoor op de 1e etage was behoorlijk zwaar. Er was namelijk geen lift aanwezig. Plus nog een handicap dat de meubels niet door de voordeur van het centrale pand paste. Alle meubels moesten door een lange gang worden vervoerd en via een ander bedrijf door een overhead deur naar buiten bij een laadplek. Zware oude bureaus gemaakt van hout en metaal samen gesteld mocht worden afgevoerd. Wij hebben tevens alle kasten en archiefkasten nog kunnen schenken aan diverse goede doelen. Tevens alle bureaustoelen hebben ook een nieuwe bestemming gekregen.

Hergebruik van kantoormeubelen tijdens een ontruiming in Nieuwegein of Utrecht!

Wij proberen altijd zoveel mogelijk te zoeken naar bruikbare spullen of meubels voor verschillende goede doelen of stichtingen die juist opzoek zijn naar bruikbare kantoormeubels voor minder bedeelde mensen in Nederland en buitenland. Voor schenken van goede doelen zoeken wij vaak naar deze bruikbare meubels:

  • Bureaustoelen en liefst in grote aantallen.
  • Computers, laptop, desktop of printers en kopieerapparaten.
  • Stellingen van metaal of hout en liefst meerdere stuks.
  • Witgoed zoals koelkast, oven of magnetrons uit een kantine.
  • Tv`s of digibord schermen.
  • Vergaderstoelen, kantine stoelen of zitbanken.

Wat kost een kleine kantoor ontruiming gemiddeld?

Wij hanteren voor een kleine kantooruimte met ca 10 a 12 werkplekken gemiddeld ca 1000 tot 1250 euro. Dit is natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid spullen, parkeren voor de deur, etage met of zonder lift, geen of wel meubels inkoop, enz. Wij werken wel met een totaalprijs waarbij alles inbegrepen zit zoals btw, stortkosten, schenken goede doel, demonteren, inpakken kleine spullen, sjouwen en vervoeren van de boedel. Werkzaamheden doen wij ook vaak in 1 dag bij deze kleine kantoorruimtes.

Na het ontruimen en leegmaken van uw gehele kantoor zullen wij tevens de vloer stofzuigeren voor perfecte oplevering aan verhuurder. Zo bent u van alle zorgen af en kunt u met een gerust hart ondernemen.

 

 



Terug